Dla wydziałów komunikacji (IUVO-Z)

IUVO-Z Informacja o wersjach programu


Wersja - 1.34 (30.06.2018)

  • Dodano możliwość składania zamówień na tablice samochodowe zmniejszone.

Wersja - 1.32 (19.04.2016)

  • Dodano możliwość sprawdzenia czy przed zamówieniem nowych tablic są tzw. nieprzyjęte.

Wersja - 1.31 (22.03.2016)

  • Wprowadzono możliwość zamówienia dodatkowej tablicy.

Wersja - 1.30 (24.03.2014)

  • 1. Zmiany w układzie głównego menu.
  • 2. Dodano nowe raporty.
  • 3. Wprowadzono możliwość sprawdzania nowej wersji.

Wersja - 1.25 (03.01.2014)

  • 1. Poprawiono kryteria filtrowania w rejestrze zamówień (ogólnych i szczegółowych).
  • 2. Gdy zmieniamy domyślnego producenta, pozostali producenci przestają być domyślni (wcześniej nie była dokonywana taka zmiana, tylko rejestracja kolejnego domyślnego producenta).
  • 3. Poprawiono zamawianie wtórników tablic (błąd uniemożliwiający zapisanie zamówienia).

Wersja - 1.23 (06.04.2013)

  • 1. Usprawnienia na formularzu rejestracji nowego cennika (kolejność przeskakiwania okien).
  • 2. Usprawnienia na formularzu pozycji zamówienia (dodano wyszukiwarkę).
  • 3. Usprawnienia na formularzu szczegółowej pozycji zamówienia.

Wersja - 1.20 (25.08.2012)

  • Nowe ikony w programie.

Wersja - 1.19 (29.07.2012)

  • Poprawki przy rezerwacjach tablic motorowerowych zabytkowych dla wydziałów komunikacji dwuliterowych.

Wersja - 1.17 (31.03.2012)

  • uproszczenia przy rejestrowaniu zamówień
  • możliwość oddzielnego rezerwowania tablic m.in. dla przyczep
  • wygodniejsze rezerwowanie tablic
  • program funkcjonuje w nowym Access Runtime 2010

Wersja - 1.06 (09.08.2010)

  • usunięto usterkę uniemożliwiającą w niektórych przypadkach zamówienie wtórnika dla tablic indywidualnych,
  • przygotowano wersję testową na potrzeby kampani promocyjnej 2010,

Wersja - 1.05 (02.02.2010)

  • wprowadzono kryterium podziału na kraje, z których pochodzą tablice wycofane. Przy wprowadzeniu nowej tablicy wycofanej pracownik wydziału ma teraz możliwość wprowadzenia kraju z którego pochodziła zużyta tablica (wydziały same zadecydują czy będzie to podział na polskie i zagraniczne, czy każdy kraj oddzielnie - w zależności od sposobu zdefniowania słownika pochodzenia wycofanych tablic),
  • w module 'Tablice wycofane' dodano nowy element menu - 'Słownik - pochodzenie tablic wycofanych',
  • w module 'Przyjęcie tablic gotowych' dodano nowy element menu - 'Przyjęcie tablic - rejestr wg rodzajów tablic",
  • wprowadzenie możliwości filtrowania w rejestrach, np. w rejestrze zamówień - wg miesiąca złożenia zamówienia oraz producenta
  • zmiany w wyglądzie formularz: zamówienia, sposobu wysyłania zamówienia, wykazie szablonów, wyboru rodzaju zestawienia dla szablonu
  • wprowadzenie kolejnych ułatwień, czytelniejsze okna, więcej informacji na formularzach, więcej wstążek

Wersja - 1.04 (02.05.2009)

  • wzbogacono treść niektórych komunikatów zwiększając liczbę sugestii (np. przy nieudanej próbie wysłania zamówienia e-mailem, przy rezerwachach itp.),
  • zmieniono szatę graficzną programu (orange),
  • zmieniono ekran uruchomienia programu oraz ekran informacji o programie,

Wersja - 1.02 (10.11.2008)

  • nowy moduł - raportów,
  • nowy raport z umowy - wg rodzajów tablic,
  • drobne ułatwienia związane z rezerwacją tablic,

zobacz szczegóły

Zmiany w wersji 1.01 (20.10.2008)

  • wprowadzenie trzeciej możliwości wysłania zamówienia - poprzez e-mail z załącznikiem do wydrukowania w formacie PDF.

zobacz szczegóły

Zmiany w wersji 1.00 (01.10.2008)

  • zmiana szaty gaficznej programu,
  • wprowadzenie ułatwień - linków umożliwiających uruchamianie opcji jednym kliknięciem,
  • ułatwienia w przeglądzie danych: możliwość 'otwarcia' zamówień (tylko do odczytu),
  • wprowadzenie pomocy na każdym formularzu - zawierający opisy, zasady działania programu oraz praktyczne spostrzeżenia,
  • całkowite spolszczenie wszystkich elementów programu,
  • wprowadzenie nowej wstążki (górnego paska), zawierającego dodatkowe opcje pomocne w korzystaniu z programu,
  • wprowadzenie komunikatów poprzedzających wykonanie bardziej zaawansowanych operacji (np. rezerwacje),
  • wzbogacenie wielu komunikatów, zawierających bardziej szczegółowe wyjaśnienia,
  • wprowadzenie nowych zestawień (np. raport zamówień, wyprodukowanych tablic wg daty przyjęcia itd.),
  • wprowadzenie 'dymków' w menu programu oraz wielu przyciskach podpowiadających ich zastosowanie.

Wprowadzenie wersji 1.0 związane jest z akcją promocyjną skierowaną do wydziałów komunikacji od października 2008 r. Cechy "promocji 2008":

  • brak opłaty technicznej do końca 2008 roku (zapewniamy tym samym bezpłatne testowanie programu),
  • bezpłatna pomoc związana z wdrożeniem programu (konsultacja telefoniczna).

zobacz szczegóły

Zmiany w wersji 0.24 (14.04.2008)

  • w części dotyczącej tablic wycofanych dodano nowy element (pozycja 2) Tablice wycofane – przegląd.,
  • dodano nowe górne menu pomocne w wyszukiwaniu danych na formularzu,
  • zwiększono maksymalną liczbę tablic złomowanych z 999 do 9999 (ważne dla jednostek, które złomowane tablice rejestrują pojedynczo).

-


eligo 2007-2018