Dla wydziałów komunikacji (IUVO-Z)
IUVO-Z Informacja o zmianach w wersji 1.02 (10.11.2008 r.)
- nowy moduł - raportów,
- nowy raport z umowy - wg rodzajów tablic,
- drobne ułatwienia związane z rezerwacją tablic,
Opis zmian
- nowy moduł - raportów
1. Został wprowadzony nowy moduł - raportowania. W module tym został wprowadzony pierwszy raport 'Zarezerwowanych, a nie zamówionych tablic'. Raport ten generuje liczbę wolnych - nie zamówionych tablic wg rodzaju tablic, do których dokonano rezerwacji. Raport pozwala szybko ocenić do których rodzajów tablic należy dokonać rezerwacji, które się 'wyczerpują' itd. Ponadto klikając na link z szablonem numerów istnieje możliwość dokonania 'szybkiej' rezerwacji tablic.
![]() |
![]() |
- nowy raport z umowy - wg rodzajów tablic
2. W module zamawiania [1] => 'Realizacja umów (z dostawcami)' [7] został przygotowany nowy raport - 'Raport wg tablic'. Raport ten zawiera dane szczegółowe podobne do raportu z wykorzystania umowy, z tą różnicą, że dane te zostały pogrupowane wg rodzaju zamawianych tablic. W ten sposób łatwo można ocenić jakie ilości tablic zostały zamówione w poszczególnych grupach. Raport ten stanowi uzupełnienie dotychczasowych raportów z wykonania umów.
![]() |
![]() |
Korzyści
- nowy moduł raportów będzie systematycznie rozbudowywany,
- raport z realizacji umowy wg rodzajów tablic ułatwi oszacowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do nowego przetargu.
2008-11-10