Dla wydziałów komunikacji (IUVO-Z)

IUVO-Z Informacja o zmianach w wersji 1.00 (01.10.2008 r.)


  • zmiana szaty gaficznej programu,
  • wprowadzenie ułatwień - linków umożliwiających uruchamianie opcji jednym kliknięciem,
  • ułatwienia w przeglądzie danych: możliwość 'otwarcia' zamówień (tylko do odczytu),
  • wprowadzenie pomocy na każdym formularzu - zawierający opisy, zasady działania programu oraz praktyczne spostrzeżenia,
  • całkowite spolszczenie wszystkich elementów programu,
  • wprowadzenie nowej wstążki (górnego paska), zawierającego dodatkowe opcje pomocne w korzystaniu z programu,
  • wprowadzenie komunikatów poprzedzających wykonanie bardziej zaawansowanych operacji (np. rezerwacje),
  • wzbogacenie wielu komunikatów, zawierających bardziej szczegółowe wyjaśnienia,
  • wprowadzenie nowych zestawień (np. raport zamówień, wyprodukowanych tablic wg daty przyjęcia itd.),
  • wprowadzenie 'dymków' w menu programu oraz wielu przyciskach podpowiadających ich zastosowanie.

Opis zmian

  • zmiana szaty gaficznej programu,

W werjsji 1.00 całkowicie zmieniono szatę graficzną programu. Zmianie uległa kolorystyka - z czerni na odcień niebieski. Wygląd niektórych formularzy został zmieniony - funkcjonalność albo została pozostawiona bez zmian - albo została rozbudowana z myślą o wygodniejszej pracy.

  • wprowadzenie ułatwień - linków umożliwiających uruchamianie opcji jednym kliknięciem,

Ułatwienie to skraca dostęp do wybranej opcji - linki umożliwiające wybranie opcji jednym kliknięciem zastosowano w następujących przypadkach: wyborze producenta przy składaniu zamówienia, wyborze tablic pojedynczych lub grup tablic przy dokonywaniu rezerwacji, wyborze producenta tablic przy rejestracji nowego cennika, w rejestrach (w celu 'otwarcia' zawartości zamówień) itd.

  • ułatwienia w przeglądzie danych: możliwość 'otwarcia' zamówień (tylko do odczytu),

Ułatwienie to umożliwia wygodniejsze przeglądanie pojedynczych zamówień. Wystarczy kliknąć na link zamówienia, by je 'otworzyć', tzn. otworzyć w nowym formularzu jego zawartość. W podobny sposób można 'otwierać' tablice przyjęte w dniu..., przyjęcie tablic wg dostawców, protokoły jakości, protokoły przekazania wycofanych tablic itp.

  • wprowadzenie pomocy na każdym formularzu - zawierający opisy, zasady działania programu oraz praktyczne spostrzeżenia,

Każdy formularz programu został wzbogacony o pomoc. Znajdują się w niej opisy funkcji i zastosowanych rozwiązań oraz praktyczne spostrzeżenia, które mają na celu ułatwić korzystanie z programu.

  • całkowite spolszczenie wszystkich elementów programu,

Całkowite spolszczenie wszystkich elementów programu jest możliwe po zainstalowaniu polskiej wersji dodatku 'Access Runtime SP1'.

Dla wydziałów komunikacji, które wcześniej korzystały z angielskiej wersji 'Access Runtime SP1' została w lipcu 2008 r. przesłana płyta z instrukcją instalacji dodatku.

Jednostki, które nabyły program po 1 lipca 2008 roku, a także wszystkie wersje testowe po 1 lipca są przygotowywane wyłącznie z polską wersją dodatku.

Korzyści

  • większa przejrzystość
  • bardziej intuicyjne rozwiązania podczas korzystania z programu

2008-10-01


eligo 2007-2018